Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık minimum 2000 TL kazandırıyorsa o para ile bilgisayar alarak kazancınızı katlamak varken ne diye pastayı bölüyorsunuz ki? tamamen saçmalık.
Bir alttaki yorumuma bakarsan anlarsın canım hocam benim. Bu yöntem illaki bir gün fixlenicek. Ben burada o yöntemle 2 yılda 60 bin tl kazandım diyelim. Neden yöntemi pazarlayıp daha fazla kazanmayayım. Ayrıca daha fazla kişi neden kazanmasın