mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lütfen beni anlayın.

Şuan hali hazırda sekteye uğratılmamış bir kazancım var. Ben burada sektör hakkında en ufak bilgi verirsem yarın bu yöntem ortaya çıkar tüm r10 a yayılır. Zaten yüzyüze görüştüğümüzde veya discord üzerinden görüştüğümüzde yöntemin çok iyi olduğunu anlayacaksınız.
Yöntem hakkında bilgim olmadan ödeme yapmam hocam. Kanıtlanmış hiçbir şey yok ortada. Sizde anlayın. Genel olarak benden farklı düşünecek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum. Verin 3-4 kişiye referansınız olsun. Yazsınlar buraya işe yarıyo haklıymış diye oturalım ödemeyi konuşalım sonra.