trchalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöntem hakkında bilgim olmadan ödeme yapmam hocam. Kanıtlanmış hiçbir şey yok ortada. Sizde anlayın. Genel olarak benden farklı düşünecek arkadaşlar olduğunu sanmıyorum. Verin 3-4 kişiye referansınız olsun. Yazsınlar buraya işe yarıyo haklıymış diye oturalım ödemeyi konuşalım sonra.
Anladım hocam sizi de ama mecbur bu şekilde olacak. Bu yüzden ne kadar insanlarla yüzyüze konuşmayı sevmesem de sırf bana güzel yaklaşsınlar diye yüzyüze konuşabiliriz de diyorum