• 04-12-2021, 16:57:41
    #64
    Hiç takmadım ama asla başka bir bakış açısı ile de bakmadım, yakışana yakışmış diye söylerim hatta. Ama bazılarına hiç yakışmıyor be abi.
  • 04-12-2021, 23:01:03
    #65
    Takmam, beğenmem, yakıştırmam. Bana göre kadın aksesuarıdır. Ama takana asla birşey demem. Kişinin kendi kararıdır.
  • 05-12-2021, 01:11:14
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Girilebilecek her ortama küpemle girerim severim aksesuarı yakıştırıyorum kendime.

    Mesela saat takamam rahatsız eder pek nadir özel günlerde takarım.

    Ama bileklik severim rahatsız etmez bu organik türden bileklikler ağır olmayacak türden.

    İncecik bir kolye zincir taktığım zaman günün sonunda boynumda müthiş bir ağrı oluyor maalesef.

    Sırt çantasız gezmem tüm eşyalarımı koyarım rahat ederim.

    Tesbih sürekli elimde,cebimde ya da çantamda olmaz tesbihim yoktur mesela. Ama gel gelelim böyle can sıkıntısından birinin elinde görünce elinden alırım 5 dakika fakat böyle çeker geri veririm.

    Ne tesbih takana ne dar paça pantolon giyene ne küpe takana farklı gözle bakarım herkes eşittir benim için.

    Tek odaklandığım şey İyi/Kötü insan türüdür. Düşüncesi ile ya da eyleme dökmesi ile İyi/Kötü olup olmadığı bellidir zaten.

    Bu gibi gereksiz şeylere takılmak bildiğin kara cehalettir benim gözümde.

    Bir tanesi de gelmiş oradan küpe takanlara şu gözle bakarım demiş. Kişi kendinden bilir işi diye bir laf vardır.

    Hoşgörü şart arkadaşlar. İnsanların giyimi kuşamı yaşam tarzı örf adetleri gelenekleri görenekleri inançları kişinin kendisini bağlar başkasını değil.

    Bol kazançlar herkese.
  • 05-12-2021, 09:57:09
    #67
    Üyeliği durduruldu
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 yaşındayım. 5 yıldır da kulağımda küpe var. Sülalende en erkek diye nitelendirdiğin insanla birlikte karşıma gel, ikinizi de çıplak elle ayıklarım.
    😂Senin zannettigin gibi televizyonlarda izledigin gibi degil bu hayat senin gibilerin annesi calisiyor sonucta sorun yok kadinlarda calisabilir.
  • 05-12-2021, 11:52:02
    #68
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takmam, beğenmem, yakıştırmam. Bana göre kadın aksesuarıdır. Ama takana asla birşey demem. Kişinin kendi kararıdır.
    Eski misirlilarda soyluyor yuksek sinif olduklarini gostermek icin takiyor. Romada koleler, antik yunanda **** iscileri takiyor. hem romada hem antik yunanda soylular yine sosyal statulerini gostermek icin inci gibi degerli tasli kupeler(koleler ve **** iscilerinden farkli olarak) takiyorlar. Cinsiyetle iliskisi neredeyse sifir yani. Hatta kadinlar arasinda populerlesmesi 18. yuzyildan sonra oluyor. Kadin aksesuari kismina ekleme yapmak istedim ☺️

    Edit: soyle bir sey daha hatirladim. 18. yy'de erkekte tek kulakta olmasi babasinin(ve galiba erkek kardeslerinin) oldugune isaret ediyor. her iki kulakta olmasi ise ailenin kalan tek ferdi oldugunu. Soyun erkek uzerinden yurudugu dusunulen bir ortamda temel de erkegin kendini ifade etme sekli yani.
  • 05-12-2021, 11:58:16
    #69
    Delikanlı olsun gelsin malımı değil canımı alsın. - Çakır
  • 05-12-2021, 12:23:11
    #70
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski misirlilarda soyluyor yuksek sinif olduklarini gostermek icin takiyor. Romada koleler, antik yunanda **** iscileri takiyor. hem romada hem antik yunanda soylular yine sosyal statulerini gostermek icin inci gibi degerli tasli kupeler(koleler ve **** iscilerinden farkli olarak) takiyorlar. Cinsiyetle iliskisi neredeyse sifir yani. Hatta kadinlar arasinda populerlesmesi 18. yuzyildan sonra oluyor. Kadin aksesuari kismina ekleme yapmak istedim ☺️

    Edit: soyle bir sey daha hatirladim. 18. yy'de erkekte tek kulakta olmasi babasinin(ve galiba erkek kardeslerinin) oldugune isaret ediyor. her iki kulakta olmasi ise ailenin kalan tek ferdi oldugunu. Soyun erkek uzerinden yurudugu dusunulen bir ortamda temel de erkegin kendini ifade etme sekli yani.
    Geçmiş tarihsel sürecini bilemiyorum hocam, siz güzelce yorumlamışsınız 😄 ama günümüzde ben kadın aksesuarı olduğunu düşünüyorum. Aynı etek ve tunik gibi. Oysa onlar da Mısırlı ve Yunanlı erkeklerin kullandığı bir üründü galiba😄

    Elbette görüşüm sadece beni bağlar kimse yanlış anlamasın.

    GTD (giyim tavsiyesi değildir) 😄
  • 05-12-2021, 12:51:14
    #71
    Bence gereksiz
    Lisede tek kulağa bende takmıştım o zmnlar farklı olmak dikkat çekmek beğenilmek gibi içgüdüler ağır basıyordu. Yaş ilerledikçe itici gelmeye başladı şimdi yadırgar oldum
    Liseli gençleri anlayabiliyorum ama 60 lı yaşlarda küpe takan saç uzatan amcalar garip geliyor. Herkesin kendi keyfi, tercihi tabi.
  • 05-12-2021, 18:09:31
    #72
    Bomboş bir konu. Her konunun içi dolu olması şart değil tabi. 2 sağ kulağımda 2 sol kulağımda delikler var. İngilizler robota yüz giydirmiş ama bizim gündem değişmiyor maalesef.