Girilebilecek her ortama küpemle girerim severim aksesuarı yakıştırıyorum kendime.
Mesela saat takamam rahatsız eder pek nadir özel günlerde takarım.
Ama bileklik severim rahatsız etmez bu organik türden bileklikler ağır olmayacak türden.
İncecik bir kolye zincir taktığım zaman günün sonunda boynumda müthiş bir ağrı oluyor maalesef.
Sırt çantasız gezmem tüm eşyalarımı koyarım rahat ederim.
Tesbih sürekli elimde,cebimde ya da çantamda olmaz tesbihim yoktur mesela. Ama gel gelelim böyle can sıkıntısından birinin elinde görünce elinden alırım 5 dakika fakat böyle çeker geri veririm.
Ne tesbih takana ne dar paça pantolon giyene ne küpe takana farklı gözle bakarım herkes eşittir benim için.
Tek odaklandığım şey İyi/Kötü insan türüdür. Düşüncesi ile ya da eyleme dökmesi ile İyi/Kötü olup olmadığı bellidir zaten.
Bu gibi gereksiz şeylere takılmak bildiğin kara cehalettir benim gözümde.
Bir tanesi de gelmiş oradan küpe takanlara şu gözle bakarım demiş. Kişi kendinden bilir işi diye bir laf vardır.
Hoşgörü şart arkadaşlar. İnsanların giyimi kuşamı yaşam tarzı örf adetleri gelenekleri görenekleri inançları kişinin kendisini bağlar başkasını değil.
Bol kazançlar herkese.