Bence gereksiz
Lisede tek kulağa bende takmıştım o zmnlar farklı olmak dikkat çekmek beğenilmek gibi içgüdüler ağır basıyordu. Yaş ilerledikçe itici gelmeye başladı şimdi yadırgar oldum

Liseli gençleri anlayabiliyorum ama 60 lı yaşlarda küpe takan saç uzatan amcalar garip geliyor. Herkesin kendi keyfi, tercihi tabi.