• 01-12-2021, 20:06:24
    #1
    Yaklaşık 1 haftadır randevu alamadığım için ilaçlarımı alamıyorum. Gün içinde sürekli baş dönmesi, dalgınlık , ve asabiyet sürekli ağlama isteği gibi hislerle karşılaşıyorum. Antideprasanı almamanın yan etkisi olabilir mi? Daha önce karşılaşan var mı yardımcı olabilir mi?
  • 01-12-2021, 20:08:33
    #2
    Doktora danismadan boyle bir karar dogru olmaz. Randevuyu bekleyin bence
  • 01-12-2021, 20:09:44
    #3
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora danismadan boyle bir karar dogru olmaz. Randevuyu bekleyin bence
    Sağlık sistemimiz sağ olsun yaklaşık 3 haftadır devlet hastanelerinde randevu bulamıyorum.
  • 01-12-2021, 20:12:52
    #4
    Aynı sorun yaşandı , kullandığım ilaç bitti . Doktora kapı arasında rica ettim
  • 01-12-2021, 20:13:00
    #5
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sistemimiz sağ olsun yaklaşık 3 haftadır devlet hastanelerinde randevu bulamıyorum.
    Merhaba,

    ilacın reçete türüne bağlı olarak aile hekimin sana bu konuda yardımcı olabilir. Antidepresanlar başlarken de, bırakırken de dikkatli olunması gereken ilaçlar, yan etkileri yüksek olabilir.
  • 01-12-2021, 20:14:26
    #6
    ruhsal anlamda çok farklı duygu durumları içerisine girebilirsiniz ertelemeden bir an önce doktorunuza başvurun şartları bir şekilde sağlamanız gerekli erkenden giderseniz hastaneye sanırım sıra alabilirsiniz
  • 01-12-2021, 20:15:11
    #7
    tia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun yaşandı , kullandığım ilaç bitti . Doktora kapı arasında rica ettim
    Kapı arasından rica etmeyi deneyeceğim çok teşekkür ederim, yoksa kafayı yicem beklemediğim kadar kötü çarptı.
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    ilacın reçete türüne bağlı olarak aile hekimin sana bu konuda yardımcı olabilir. Antidepresanlar başlarken de, bırakırken de dikkatli olunması gereken ilaçlar, yan etkileri yüksek olabilir.
    Aile hekimleri yazamıyor diye biliyordum ama deneyeceğim şansımı. Teşekkürler
  • 01-12-2021, 20:18:39
    #8
    Antidepresanlar aniden başlanacak ve bırakılacak şeyler olmadığı için böyle hissetmeniz normal, ilaç beyinde kimyasal reaksiyonlar gerçekleştiriyor bu yüzden ani bir değişim olursa çeşitli yan etkiler yapıyor. Eğer ilacınız kırmızı veya yeşil reçeteli değilse çoğu eczane satıyor, ben secita kullanıyordum eczaneden reçetesiz aldığım oldu en az 5-6 defa almışımdır herhalde. Bazıları sormuştu MHRS'den geçmiş psikiyatri randevularını gösterip pandemiden dolayı randevu alamadığımı söylemiştim öyle almıştım, tabi reçete olmayınca sigorta karşılamadığından fiyatı da tuzlu oluyordu.
  • 01-12-2021, 20:27:54
    #9
    anti depresanı anında bırakmak 100 ile giden aracın el frenini çekmeye benzer. Normal yaşadıkların ilaçlarını aksatma