Yaklaşık 1 haftadır randevu alamadığım için ilaçlarımı alamıyorum. Gün içinde sürekli baş dönmesi, dalgınlık , ve asabiyet sürekli ağlama isteği gibi hislerle karşılaşıyorum. Antideprasanı almamanın yan etkisi olabilir mi? Daha önce karşılaşan var mı yardımcı olabilir mi?