MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora danismadan boyle bir karar dogru olmaz. Randevuyu bekleyin bence
Sağlık sistemimiz sağ olsun yaklaşık 3 haftadır devlet hastanelerinde randevu bulamıyorum.