Airpods Pro vs Airpods Pro Supercopy
21
●349
- 01-12-2021, 16:54:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet hocam. 2 aydır hiç bir şikayetim yok üründen. Önyargı var. Bataryası patlar ha patlar yazıyorlar sürekli. Apple’ın bataryası patlayan ürünlerde hiç bir mesuliyet kabul etmeden “kullanıcı hatası” dediğini de hatırlıyorum.Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2021, 16:58:21Ki sanmıyorum ki kulağındaki kulaklık cızırtı çıkarıp bataryası patlarken bekleyecek birini. 30-60 mah’lık pirinç kadar bataryalar. Orijinali de patlasa vereceği zarar aynı olacak.Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2021, 17:00:33Hala daha nasıl böyle konuşuyorsun bende bunu anlamıyorum bak şimdi anlatayım.tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi diyelim her batarya patlar. Senin elindeki cihaz patladı kulağın gitti en iyi ihtimalle sağır olursun, ölebilirsinde. Kime gidip ağlanıcaksın ?
-Apple'da patladı diyelim en azından ağlayabileceğimiz karşıda muhattap var.
Şimdi bunada şey dersin e Apple'da da öldük diyelim. - 01-12-2021, 17:02:11Arkadaşlar 25 yıllık bir telefoncu olarak yazıyorum yan sanayi kaliteli ürünler var ayrıca apple nin çok orjinal bataryasının patladığını gördüm kimse burda yok yanarsa yazarsın falan demesin bir şey bilmeden apple da kul yapısı allah yaratmıyor (tövbe haşa) yani yazmadan önce 10 defa düşünün ayrıca yok muhabbatın yok diyen arkadaşlar kulağın gittikten sonra 2000-3000tl nin peşindemi koşacaksın kulağın gitmiş
komiksiniz
- 01-12-2021, 17:03:032300 lira dediğin fark 173 usd yapıyor. Kulağın 173 dolar değerinde değilse yan sanayi kullanmaya devam et hocam. Hiç bir testten geçmemiş ürünü kullanamaya, orjinali ile arasındaki farkı kulağınızla bulmaya devam edintickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2021, 17:09:35Bende 2 yıldır kullanıyorum airpods 2. Nesil almıştım ilk 1 yıl onu kullandım tekinde şarj sıkıntısı başladı gittim airpods pro aldım 1 yıldırda kullanıyorum. Bence gayet başarılı patlama olayına gelirsek ısınma yapmadan patlamaz isindigindada bı zahmet kullanmayın.
- 01-12-2021, 17:11:29"Ederi bu kadar mı?" demogojisi yapmaya gerek yok. Tamamen yolunmama düşüncesi. İyi günler.dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle