Arkadaşlar 25 yıllık bir telefoncu olarak yazıyorum yan sanayi kaliteli ürünler var ayrıca apple nin çok orjinal bataryasının patladığını gördüm kimse burda yok yanarsa yazarsın falan demesin bir şey bilmeden apple da kul yapısı allah yaratmıyor (tövbe haşa) yani yazmadan önce 10 defa düşünün ayrıca yok muhabbatın yok diyen arkadaşlar kulağın gittikten sonra 2000-3000tl nin peşindemi koşacaksın kulağın gitmiş komiksiniz