Bende 2 yıldır kullanıyorum airpods 2. Nesil almıştım ilk 1 yıl onu kullandım tekinde şarj sıkıntısı başladı gittim airpods pro aldım 1 yıldırda kullanıyorum. Bence gayet başarılı patlama olayına gelirsek ısınma yapmadan patlamaz isindigindada bı zahmet kullanmayın.