Canhasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet de güzel kullanılıyor arkadaşlar ürün linki bırakıyorum
https://www.hepsiburada.com/asl-pods...a=odakticarett
Evet hocam. 2 aydır hiç bir şikayetim yok üründen. Önyargı var. Bataryası patlar ha patlar yazıyorlar sürekli. Apple’ın bataryası patlayan ürünlerde hiç bir mesuliyet kabul etmeden “kullanıcı hatası” dediğini de hatırlıyorum.