oguzozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerde para kazanılır mı?
17
●415
- 30-11-2021, 21:13:13Şuanlık düşünmüyorum hocamHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2021, 08:27:30en iyi taktik budur hocamızın dediği gibi ama başka yöntemlerde var fakat saymanlığa uymuyor diye biliyorumrowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazıcı olursan para karşılığı nöbetleri değiştirebilirsin
ulaştırmada olursan kargo karşılığı para toplayabilirsin
muhaberede olursan orası en başlıca yasak bölge olarak geçer oranın içerisinde android telefonla yayınlar açarsın komutanlar gelince kamerada gözükceği için direk yayını durdurursun öyle para kazanırsın ama yasaklı bölgede yayın açmanın cezası baya ağır askeriye de yayın açmak fotoğraf çekmek bir kenara bu bölgedeki ceza bir kenara - 01-12-2021, 08:46:09Muhabere çavuşuydum askeriye de öyle birşey yaparsan direkt vatan haini oluyorsun zatenSAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhabere odalarında genel bir kural vardır. Oda personeli haricinde veya nöbetci subay haricinde albay da olsa o odaya girmesi yasaktır. Düşün ki nöbetci olmadığı halde albayı bile odaya sokmuyorduk. Sen o şekilde birşey yapmaya kalkarsan sonunu sen bile düşünemezsin.
Ayrıca bu şekilde şeyler düşünmektense normal ticaret yapmaya çalış diğer türlüsü hem sana yakışmaz hemde hayatını karartmış olursun - 01-12-2021, 09:03:22aynı şekilde bende muhaberede çavuşluk yapmıştım hocam ne görüyorsan duyuyor biliyorsan burada kalsın şeklinde bir söz vardı aklımdan hiç çıkmazdırowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu en sakat yöntem benim bildiğim kadarıyla muhabere odasında yayın açmak ömürlük cezası vardır - 01-12-2021, 09:40:05Hocam bizim zamanımızda (2013 yıllarında ki şimdiyle biraz fark var sanırım) işte başlamadan önce sözleşmeli olarak başvuruyordun. Ya da yedek subay olarak. Ben yedek subaylığa başvurmuştum. Bana gelmedi. Jandarma Er olarak İstanbul'da tamamladım. 🙂
kalabiliyorsan kal.