rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhabere çavuşuydum askeriye de öyle birşey yaparsan direkt vatan haini oluyorsun zaten muhabere odalarında genel bir kural vardır. Oda personeli haricinde veya nöbetci subay haricinde albay da olsa o odaya girmesi yasaktır. Düşün ki nöbetci olmadığı halde albayı bile odaya sokmuyorduk. Sen o şekilde birşey yapmaya kalkarsan sonunu sen bile düşünemezsin.

Ayrıca bu şekilde şeyler düşünmektense normal ticaret yapmaya çalış diğer türlüsü hem sana yakışmaz hemde hayatını karartmış olursun
aynı şekilde bende muhaberede çavuşluk yapmıştım hocam ne görüyorsan duyuyor biliyorsan burada kalsın şeklinde bir söz vardı aklımdan hiç çıkmazdı
bu en sakat yöntem benim bildiğim kadarıyla muhabere odasında yayın açmak ömürlük cezası vardır