rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerdeyken telefon al sat yapıyordum iyi kar bırakıyordu 😃
en iyi taktik budur hocamızın dediği gibi ama başka yöntemlerde var fakat saymanlığa uymuyor diye biliyorum

yazıcı olursan para karşılığı nöbetleri değiştirebilirsin
ulaştırmada olursan kargo karşılığı para toplayabilirsin
muhaberede olursan orası en başlıca yasak bölge olarak geçer oranın içerisinde android telefonla yayınlar açarsın komutanlar gelince kamerada gözükceği için direk yayını durdurursun öyle para kazanırsın ama yasaklı bölgede yayın açmanın cezası baya ağır askeriye de yayın açmak fotoğraf çekmek bir kenara bu bölgedeki ceza bir kenara