SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyi taktik budur hocamızın dediği gibi ama başka yöntemlerde var fakat saymanlığa uymuyor diye biliyorum

yazıcı olursan para karşılığı nöbetleri değiştirebilirsin
ulaştırmada olursan kargo karşılığı para toplayabilirsin
muhaberede olursan orası en başlıca yasak bölge olarak geçer oranın içerisinde android telefonla yayınlar açarsın komutanlar gelince kamerada gözükceği için direk yayını durdurursun öyle para kazanırsın ama yasaklı bölgede yayın açmanın cezası baya ağır askeriye de yayın açmak fotoğraf çekmek bir kenara bu bölgedeki ceza bir kenara
Muhabere çavuşuydum askeriye de öyle birşey yaparsan direkt vatan haini oluyorsun zaten muhabere odalarında genel bir kural vardır. Oda personeli haricinde veya nöbetci subay haricinde albay da olsa o odaya girmesi yasaktır. Düşün ki nöbetci olmadığı halde albayı bile odaya sokmuyorduk. Sen o şekilde birşey yapmaya kalkarsan sonunu sen bile düşünemezsin.

Ayrıca bu şekilde şeyler düşünmektense normal ticaret yapmaya çalış diğer türlüsü hem sana yakışmaz hemde hayatını karartmış olursun