• 30-11-2021, 20:46:44
    #10
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı teskereler, çarşı izniniz varsa veya şu an nasıl ulaşıyorsanız R10 işlerinize devam edebilirsiniz.
    Çarşı izinleri yok hocam daha önce burdan copy paste işleri yapıyordum doğal olarak elimde bilgisayar yok
  • 30-11-2021, 21:01:04
    #11
    Sözleşmeli er statüsüne geçersen evet
  • 30-11-2021, 21:13:13
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeli er statüsüne geçersen evet
    Şuanlık düşünmüyorum hocam
  • 30-11-2021, 21:13:18
    #13
    sözleşmeli asker olarak kal hocam kalabiliyorsan kal.
  • 30-11-2021, 21:53:21
    #14
    Askerdeyken telefon al sat yapıyordum iyi kar bırakıyordu 😃
  • 01-12-2021, 08:27:30
    #15
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerdeyken telefon al sat yapıyordum iyi kar bırakıyordu 😃
    en iyi taktik budur hocamızın dediği gibi ama başka yöntemlerde var fakat saymanlığa uymuyor diye biliyorum

    yazıcı olursan para karşılığı nöbetleri değiştirebilirsin
    ulaştırmada olursan kargo karşılığı para toplayabilirsin
    muhaberede olursan orası en başlıca yasak bölge olarak geçer oranın içerisinde android telefonla yayınlar açarsın komutanlar gelince kamerada gözükceği için direk yayını durdurursun öyle para kazanırsın ama yasaklı bölgede yayın açmanın cezası baya ağır askeriye de yayın açmak fotoğraf çekmek bir kenara bu bölgedeki ceza bir kenara
  • 01-12-2021, 08:46:09
    #16
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyi taktik budur hocamızın dediği gibi ama başka yöntemlerde var fakat saymanlığa uymuyor diye biliyorum

    yazıcı olursan para karşılığı nöbetleri değiştirebilirsin
    ulaştırmada olursan kargo karşılığı para toplayabilirsin
    muhaberede olursan orası en başlıca yasak bölge olarak geçer oranın içerisinde android telefonla yayınlar açarsın komutanlar gelince kamerada gözükceği için direk yayını durdurursun öyle para kazanırsın ama yasaklı bölgede yayın açmanın cezası baya ağır askeriye de yayın açmak fotoğraf çekmek bir kenara bu bölgedeki ceza bir kenara
    Muhabere çavuşuydum askeriye de öyle birşey yaparsan direkt vatan haini oluyorsun zaten muhabere odalarında genel bir kural vardır. Oda personeli haricinde veya nöbetci subay haricinde albay da olsa o odaya girmesi yasaktır. Düşün ki nöbetci olmadığı halde albayı bile odaya sokmuyorduk. Sen o şekilde birşey yapmaya kalkarsan sonunu sen bile düşünemezsin.

    Ayrıca bu şekilde şeyler düşünmektense normal ticaret yapmaya çalış diğer türlüsü hem sana yakışmaz hemde hayatını karartmış olursun
  • 01-12-2021, 09:03:22
    #17
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabere çavuşuydum askeriye de öyle birşey yaparsan direkt vatan haini oluyorsun zaten muhabere odalarında genel bir kural vardır. Oda personeli haricinde veya nöbetci subay haricinde albay da olsa o odaya girmesi yasaktır. Düşün ki nöbetci olmadığı halde albayı bile odaya sokmuyorduk. Sen o şekilde birşey yapmaya kalkarsan sonunu sen bile düşünemezsin.

    Ayrıca bu şekilde şeyler düşünmektense normal ticaret yapmaya çalış diğer türlüsü hem sana yakışmaz hemde hayatını karartmış olursun
    aynı şekilde bende muhaberede çavuşluk yapmıştım hocam ne görüyorsan duyuyor biliyorsan burada kalsın şeklinde bir söz vardı aklımdan hiç çıkmazdı
    bu en sakat yöntem benim bildiğim kadarıyla muhabere odasında yayın açmak ömürlük cezası vardır
  • 01-12-2021, 09:40:05
    #18
    Hocam bizim zamanımızda (2013 yıllarında ki şimdiyle biraz fark var sanırım) işte başlamadan önce sözleşmeli olarak başvuruyordun. Ya da yedek subay olarak. Ben yedek subaylığa başvurmuştum. Bana gelmedi. Jandarma Er olarak İstanbul'da tamamladım. 🙂