Merhabalar,
İnternet vergi dairesinden araç vergisi borcunu yapılandırmıştım ilk taksitini vergi dairesinden fiziksel olarak ödedim lakin diğer taksitleri ödemek istediğimde gib.gov.tr adresinde herhangi bir ödeyebileceğim bölüm bulamadım, konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır? Nasıl ödeyeceğim?
Yapılandırdığım Borcu Nereden Ödeyeceğim?
5
●65
- 30-11-2021, 13:16:38Merhaba,
İnteraktif vergi dairesi üzerinden ödeme yapabilirsiniz.
https://ivd.gib.gov.tr/
Borç ödeme sayfasında yapılandırmanızı görüntüleyebilir ve taksit ödemesi yapabilirsiniz. - 30-11-2021, 13:21:47Teşekkürler hocam buldum ama sadece devlet bankalarına ait kartlarla online ödeme yapabiliyormuşuzTURKLOKASYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2021, 13:28:04Evet, bende vergi ödeyeceğim zaman aynı sorunla karşılaşmıştim.canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat, Vakıfbank kartları ile kolayca ödeyebilirsiniz.
Yararlı olur mu bilmiyorum ama acil ödeme yapacaksanız güvenilir bir arkadaşınız varsa onun kartıyla da ödeme kabul oluyor diye biliyorum. - 30-11-2021, 13:32:18Şahsi tarafta nasıl işliyor bilmiyorum. Şirket için tüm banka kredi kartlarını kullanabiliyoruz.canbicerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2021, 13:40:00@canbicerr; merhaba. Ben Vakıf Katılım Bankası terch etmştim. Şunuda belirtelim ki yapılandırma yeni tsnımlandıysa sisteme hemen düşmeyebilir. Yani ekranda görünmeyebilir borç. Bu Vakıf Katılım için geçerli ama gib için emin değilim. Geçerli olabilir. Vakıf Katılım'da hesabının da olması gerekir. Ben normalde bankalarda bu sözleşme olayından dolayı pek hesap açmak da istememiştim. Çünkü kafalarına göre her şeyi dayatıyorlar. Ama mecbur kalınca hesap açıyorsun. Ben de sırf bu borç ödeme kanalı olsun diye açmıştım. Memnun olmadığım tek prosedür de sözleşme. Onun dışında Vakıd Katılım'dan memnundum. 🙂