Merhabalar,
İnternet vergi dairesinden araç vergisi borcunu yapılandırmıştım ilk taksitini vergi dairesinden fiziksel olarak ödedim lakin diğer taksitleri ödemek istediğimde gib.gov.tr adresinde herhangi bir ödeyebileceğim bölüm bulamadım, konuyla ilgili bilgisi olan var mıdır? Nasıl ödeyeceğim?