@canbicerr; merhaba. Ben Vakıf Katılım Bankası terch etmştim. Şunuda belirtelim ki yapılandırma yeni tsnımlandıysa sisteme hemen düşmeyebilir. Yani ekranda görünmeyebilir borç. Bu Vakıf Katılım için geçerli ama gib için emin değilim. Geçerli olabilir. Vakıf Katılım'da hesabının da olması gerekir. Ben normalde bankalarda bu sözleşme olayından dolayı pek hesap açmak da istememiştim. Çünkü kafalarına göre her şeyi dayatıyorlar. Ama mecbur kalınca hesap açıyorsun. Ben de sırf bu borç ödeme kanalı olsun diye açmıştım. Memnun olmadığım tek prosedür de sözleşme. Onun dışında Vakıd Katılım'dan memnundum. 🙂