DOSTLAR SELAM.
YOUTUBE'A AMATÖRCE SESLENDİRDİĞİM BİR KAÇ ŞARKI YÜKLEDİM.
DİNLEYİP, YORUMLARINIZI İLETİR MİSİNİZ?
https://www.youtube.com/channel/UCzO...rQIX-JmQyhyrWw
şarkimi dinlemek ister misiniz?
5
●59
- 28-11-2021, 15:57:02Ses tonunu beğendim fakat sesin niçin titriyor biraz daha özgüvenli okusaydın keşke. Şarkıya nazaran günlük konuşma gibi geldi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-11-2021, 16:27:06hocam amatörce oldu,ilk deneme,bir dahakine daha iyi olacaktır.aeronliva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle