• 28-11-2021, 15:48:29
    #1
    DOSTLAR SELAM.
    YOUTUBE'A AMATÖRCE SESLENDİRDİĞİM BİR KAÇ ŞARKI YÜKLEDİM.
    DİNLEYİP, YORUMLARINIZI İLETİR MİSİNİZ?
    https://www.youtube.com/channel/UCzO...rQIX-JmQyhyrWw
    • YTD
    YTD bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-11-2021, 15:56:52
    #2
    Hocam şahsi önerim biraz daha kendinizi geliştirmeniz başarılar dilerim
  • 28-11-2021, 15:57:02
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DOSTLAR SELAM.
    YOUTUBE'A AMATÖRCE SESLENDİRDİĞİM BİR KAÇ ŞARKI YÜKLEDİM.
    DİNLEYİP, YORUMLARINIZI İLETİR MİSİNİZ?
    https://www.youtube.com/channel/UCzO...rQIX-JmQyhyrWw
    Ses tonunu beğendim fakat sesin niçin titriyor biraz daha özgüvenli okusaydın keşke. Şarkıya nazaran günlük konuşma gibi geldi.
  • 28-11-2021, 16:24:40
    #4
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
    hocam o nasil ses öyle tüylerim diken diken oldu 😍😍😍
  • 28-11-2021, 16:27:06
    #5
    aeronliva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses tonunu beğendim fakat sesin niçin titriyor biraz daha özgüvenli okusaydın keşke. Şarkıya nazaran günlük konuşma gibi geldi.
    hocam amatörce oldu,ilk deneme,bir dahakine daha iyi olacaktır.
  • 28-11-2021, 16:27:28
    #6
    Mellon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o nasil ses öyle tüylerim diken diken oldu 😍😍😍
    cidden mi hocam?