aeronliva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses tonunu beğendim fakat sesin niçin titriyor biraz daha özgüvenli okusaydın keşke. Şarkıya nazaran günlük konuşma gibi geldi.
hocam amatörce oldu,ilk deneme,bir dahakine daha iyi olacaktır.