Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DOSTLAR SELAM.
YOUTUBE'A AMATÖRCE SESLENDİRDİĞİM BİR KAÇ ŞARKI YÜKLEDİM.
DİNLEYİP, YORUMLARINIZI İLETİR MİSİNİZ?
https://www.youtube.com/channel/UCzO...rQIX-JmQyhyrWw
Ses tonunu beğendim fakat sesin niçin titriyor biraz daha özgüvenli okusaydın keşke. Şarkıya nazaran günlük konuşma gibi geldi.