• 22-11-2021, 20:36:55
    #1
    merhabalar benim bir psikolojik problemim var psikiyatriye gittiğimde doktor bana orta depresif nöbet teşhisi koyup 6 kutu ilaç verdi. Türkiye’de yaşıyoruz maalesef ilaçlar çok pahalı. şuan çıraklık öğrencisi olarak sigortalı eğitim görüyorum. sgk bu ilaçları karşılar mı hiçbir bilgim yok. bilenler aydınlatabilir mi?

    https://www.hizliresim.com/qybbywv
  • 22-11-2021, 21:07:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.turkiye.gov.tr/spas-mustahaklik-sorgulama

    Giriş yaparak en altta durum kısmına bakınız, provizyon alabilir yazıyorsa ilaçları SGK üzerinden alabilirsiniz. Tabi ilaçlar SGK'nın listesindemi onu bilemiyorum. Ara ara güncelleme yapılıyor bunu eczanede öğrenebilirsiniz.

    Geçmiş olsun.
  • 22-11-2021, 21:09:06
    #3
    atsizatabeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar benim bir psikolojik problemim var psikiyatriye gittiğimde doktor bana orta depresif nöbet teşhisi koyup 6 kutu ilaç verdi. Türkiye’de yaşıyoruz maalesef ilaçlar çok pahalı. şuan çıraklık öğrencisi olarak sigortalı eğitim görüyorum. sgk bu ilaçları karşılar mı hiçbir bilgim yok. bilenler aydınlatabilir mi?

    https://www.hizliresim.com/qybbywv
    Öncelikle geçmiş olsun. SGK bu ilaçları ödüyor. Ancak çok sık değişiklik yapıyorlar son zamanlarda listede. Özelde yazdırdıysanız doktorunuzla görüşün imkanı varsa resmi reçete yazsın. Yoksa bu reçeteyi yazanın Uzman olması gerekir. Ona yönlendirsin. Bu arada bazı ilaçlar ayrıca rapor da istiyor. Bunları en yakın eczaneye gidip öğrenerek işlem yapmanız sizi boşa sağa sola gitmekten kurtaracaktır. Şifalar diliyorum.
  • 23-11-2021, 10:28:20
    #4
    SGK varsa dr dan rica edin öğrenciyim vs deyin ücretsiz raporlu yazsın. Yani hiçbirine ücret ödemeyebilirsiniz.