merhabalar benim bir psikolojik problemim var psikiyatriye gittiğimde doktor bana orta depresif nöbet teşhisi koyup 6 kutu ilaç verdi. Türkiyede yaşıyoruz maalesef ilaçlar çok pahalı. şuan çıraklık öğrencisi olarak sigortalı eğitim görüyorum. sgk bu ilaçları karşılar mı hiçbir bilgim yok. bilenler aydınlatabilir mi?
https://www.hizliresim.com/qybbywv