merhabalar benim bir psikolojik problemim var psikiyatriye gittiğimde doktor bana orta depresif nöbet teşhisi koyup 6 kutu ilaç verdi. Türkiyede yaşıyoruz maalesef ilaçlar çok pahalı. şuan çıraklık öğrencisi olarak sigortalı eğitim görüyorum. sgk bu ilaçları karşılar mı hiçbir bilgim yok. bilenler aydınlatabilir mi?
https://www.hizliresim.com/qybbywv
Öncelikle geçmiş olsun. SGK bu ilaçları ödüyor. Ancak çok sık değişiklik yapıyorlar son zamanlarda listede. Özelde yazdırdıysanız doktorunuzla görüşün imkanı varsa resmi reçete yazsın. Yoksa bu reçeteyi yazanın Uzman olması gerekir. Ona yönlendirsin. Bu arada bazı ilaçlar ayrıca rapor da istiyor. Bunları en yakın eczaneye gidip öğrenerek işlem yapmanız sizi boşa sağa sola gitmekten kurtaracaktır. Şifalar diliyorum.