• 22-11-2021, 15:55:06
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ben uyuyarak geçirmiştim her ayda 750 TL maaşımı alırdım.
  • 22-11-2021, 17:18:03
    #29
    Okumanı tavsiye ederim kendi postum;
    https://www.r10.net/off-topic/290204...inda-post.html
  • 22-11-2021, 21:14:18
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumanı tavsiye ederim kendi postum;
    https://www.r10.net/off-topic/290204...inda-post.html
    Daha önceden biri atmıştı okumuştum abi
  • 22-11-2021, 21:26:44
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizinde böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17
    Yaşadığınız sorunu çoğu kişi yaşıyor zaten, yapman gereken şey, küçük bir işletmede çalışıyorsan yerini değiştirebilirsin. Büyük, geniş çalışan kadrosuna sahip, disiplinli fabrikalarda genelde işler o tarz yürümüyor. Gerçekten stajer olduğunu anlıyorsun. Küçük yerin avantajı sadece büyük fabrikalara göre farklı işler yaptığın için işi daha iyi öğreniyorsun. Tavsiyem imkanın varsa staj yerini değiştirmeyi deneyebilirsin.
  • 22-11-2021, 21:29:15
    #32
    Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşadığınız sorunu çoğu kişi yaşıyor zaten, yapman gereken şey, küçük bir işletmede çalışıyorsan yerini değiştirebilirsin. Büyük, geniş çalışan kadrosuna sahip, disiplinli fabrikalarda genelde işler o tarz yürümüyor. Gerçekten stajer olduğunu anlıyorsun. Küçük yerin avantajı sadece büyük fabrikalara göre farklı işler yaptığın için işi daha iyi öğreniyorsun. Tavsiyem imkanın varsa staj yerini değiştirmeyi deneyebilirsin.
    Sağol abi Bursa'da Şehreküstü staj yapıyorum beklerim.
  • 22-11-2021, 21:30:14
    #33
    Ülkemizde ses çıkartmadığında, sürekli üzerine binerler.
    ses çıkartınca da işinden olursun
    sonra millet iş beğenmiyor derler.