Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadığınız sorunu çoğu kişi yaşıyor zaten, yapman gereken şey, küçük bir işletmede çalışıyorsan yerini değiştirebilirsin. Büyük, geniş çalışan kadrosuna sahip, disiplinli fabrikalarda genelde işler o tarz yürümüyor. Gerçekten stajer olduğunu anlıyorsun. Küçük yerin avantajı sadece büyük fabrikalara göre farklı işler yaptığın için işi daha iyi öğreniyorsun. Tavsiyem imkanın varsa staj yerini değiştirmeyi deneyebilirsin.
Sağol abi Bursa'da Şehreküstü staj yapıyorum beklerim.