Lise stajını köle gibi yapmak!
32
●567
- 22-11-2021, 17:18:03Okumanı tavsiye ederim kendi postum;
https://www.r10.net/off-topic/290204...inda-post.html - 22-11-2021, 21:14:18Daha önceden biri atmıştı okumuştum abiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2021, 21:26:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaşadığınız sorunu çoğu kişi yaşıyor zaten, yapman gereken şey, küçük bir işletmede çalışıyorsan yerini değiştirebilirsin. Büyük, geniş çalışan kadrosuna sahip, disiplinli fabrikalarda genelde işler o tarz yürümüyor. Gerçekten stajer olduğunu anlıyorsun. Küçük yerin avantajı sadece büyük fabrikalara göre farklı işler yaptığın için işi daha iyi öğreniyorsun. Tavsiyem imkanın varsa staj yerini değiştirmeyi deneyebilirsin.Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2021, 21:29:15Sağol abi Bursa'da Şehreküstü staj yapıyorum beklerim.Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
