Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizinde böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17
Yaşadığınız sorunu çoğu kişi yaşıyor zaten, yapman gereken şey, küçük bir işletmede çalışıyorsan yerini değiştirebilirsin. Büyük, geniş çalışan kadrosuna sahip, disiplinli fabrikalarda genelde işler o tarz yürümüyor. Gerçekten stajer olduğunu anlıyorsun. Küçük yerin avantajı sadece büyük fabrikalara göre farklı işler yaptığın için işi daha iyi öğreniyorsun. Tavsiyem imkanın varsa staj yerini değiştirmeyi deneyebilirsin.