Bir ülkede kaçak yaşamak
7
●154
- 21-11-2021, 11:13:31
- 21-11-2021, 11:13:31Bir ülkeye vize alıp gittiğinde zaten kayıt altındasın. Uzun dönem gidişlerde ayrıca kayıt yapılmakta ve biyometrik fotoğraf, parmak izi dahi alınıyor. Öyle ben yabancıyım kimliğim yok denilerek olmuyor. Avrupa'da kimliğin olmasa dahi sorguya zaten alınıyorsun.tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin söylediğin şey ancak ve ancak ülkeye kaçak girildiğinde yapılabiliyor. Çünkü adamın girişi yok. Fakat adamlar da bundan bıkmış her şekilde geri döndürmek için uğraşacaklardır.
Bu tarz düşüncelerden bir an önce uzak durmanı, geleceğinle ilgili daha sağlıklı planlar yapmanı öneririm.