Arkadaşlar mesela bir ülkeye kaçak gidilse veya normal vize yoluyla gidilip süre bitiminde dönülmese, sizi yakaladıklarında geldiğiniz ülkeyi söylemeseniz, yanınızda kimlik vs hiç bir şey bulundurmasanız geldiğiniz ülkeyi bilebiliyorlar mı?