• 21-11-2021, 01:00:40
    #1
    Merhabalar,
    Daha kışa girmedik biliyorum ama bu havalar hangi aylarda ısınıyor batı tarafında?
    Bursa, İstanbul ve civarı?
    Ocak çok soğuk ve yağışlı geçiyor zaten ama ne zaman ısındığını kestiremedim.


  • 21-11-2021, 01:02:04
    #2
    ısındığı zaman
  • 21-11-2021, 01:02:30
    #3
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ısındığı zaman
    Bunu yazmanız gereken kategori Maxi Geyik idi sanırım yanlış yere yazdınız?
  • 21-11-2021, 01:03:02
    #4
  • 21-11-2021, 01:03:02
    #5
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik bayağı gülelim
    AHAHAJHDJSADHSJAHDJASDHSJADHJASDHJASHASHHSSAHHAHA güldüm.
  • 21-11-2021, 01:03:25
    #6
    Mayıs gibi ısırnır haziran sonuna doğru denize girilir, (kocaeli)
  • 21-11-2021, 01:04:12
    #7
    muhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ilkokul tablosu için teşekkürler fakat sormamın farklı bir amacı var...
  • 21-11-2021, 01:04:32
    #8
    Bursa'da Mart ayında ısınma oluyor. Yine yağmur yağıyor ama öyle kış yağmuru gibi değil kısa süreli yağmur yağıyor ardından direk güneş açıyor.
  • 21-11-2021, 01:05:44
    #9
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bursa'da Mart ayında ısınma oluyor. Yine yağmur yağıyor ama öyle kış yağmuru gibi değil kısa süreli yağmur yağıyor ardından direk güneş açıyor.
    Kuryelik yapıyorum, ondan dolayı yağışlı havalarda çalışmak istemediğim için ona göre iş arayışına geçeceğim teşekkür ederim.

    Üstteki arkadaşlar işi dalgaya vurduğu için konunun pek de anlamı kalmadı.