Merhabalar,
Daha kışa girmedik biliyorum ama bu havalar hangi aylarda ısınıyor batı tarafında?
Bursa, İstanbul ve civarı?
Ocak çok soğuk ve yağışlı geçiyor zaten ama ne zaman ısındığını kestiremedim.
Daha kışa girmedik biliyorum ama bu havalar hangi aylarda ısınıyor batı tarafında?
Bursa, İstanbul ve civarı?
Ocak çok soğuk ve yağışlı geçiyor zaten ama ne zaman ısındığını kestiremedim.
