Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bursa'da Mart ayında ısınma oluyor. Yine yağmur yağıyor ama öyle kış yağmuru gibi değil kısa süreli yağmur yağıyor ardından direk güneş açıyor.
Kuryelik yapıyorum, ondan dolayı yağışlı havalarda çalışmak istemediğim için ona göre iş arayışına geçeceğim teşekkür ederim.

Üstteki arkadaşlar işi dalgaya vurduğu için konunun pek de anlamı kalmadı.