Merhabalar,
Daha kışa girmedik biliyorum ama bu havalar hangi aylarda ısınıyor batı tarafında?
Bursa, İstanbul ve civarı?
Ocak çok soğuk ve yağışlı geçiyor zaten ama ne zaman ısındığını kestiremedim.