Merhabalar mevcut okuduğum okula devam etmekteyim. 29. yaşta okulun devam etse bile sanırım askere alınıyorsun. Benim yaşım şu an 28+3 aylık. Fakat mesaj geldi e devletten ocaktan önce askerlik işlerinizi halledin diye.
Okulumun kaydını yeniledim. Bunun için askeriyeyi mi okulu mu arayayım?
Yoksa gel teskere gel teskere mi?