Universe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar mevcut okuduğum okula devam etmekteyim. 29. yaşta okulun devam etse bile sanırım askere alınıyorsun. Benim yaşım şu an 28+3 aylık. Fakat mesaj geldi e devletten ocaktan önce askerlik işlerinizi halledin diye.
Okulumun kaydını yeniledim. Bunun için askeriyeyi mi okulu mu arayayım?
Yoksa gel teskere gel teskere mi?
hocam 29 dan sonra polis nerde görürse direk askere alıyor, abim de 29 yaşında otelde konaklarken polisler gelmiş otele, alıp götüreceklermiş ama abim konuşarak zor bela ikna etti ve 2 hafta içinde başvurdu ve ilk celp ile gitti askere. yani kısacası biran evvel işlemleri başlatın ve gidin askere artık kaçış yok okul vs