29 yaş mevzusu bi dönem çok tartışılıyordu hala devam ediyor demek ki. 30 yaşından gün alırsanız lisans okusanız bile askere çağrılırsınız. 30'a basmadan yüksek lisans kaydı yaptırırsanız 35'e kadar tecil hakkı doğması lazım. Bu arada yaş hesaplaması sizin 28+3 şeklinde yaptığınız gibi değil de herkesin 1 Ocak itibariyle sayılıyor diye biliyorum. Normal şartlarda, kendi isteğiniz dışında şu an askere gitmezseniz 29. yaşınızın aralık ayına kadar vaktiniz var. Tabi net bilgi için askeriyeyi aramanızı tavsiye ederim.