• 15-11-2021, 13:53:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar. R10 İmzamı düzenlemek istiyorum ancak tek link ve 2 emoji kullanmama rağmen bb kod size kullanılamaz şeklinde bir hata alıyorum ve imzamı kaydedemiyorum. Bu sorunun nedeni nedir?
  • 02-11-2022, 23:55:07
    #2
    Aynı dertten mustaribiz
  • 02-11-2022, 23:57:56
    #3
    gendue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. R10 İmzamı düzenlemek istiyorum ancak tek link ve 2 emoji kullanmama rağmen bb kod size kullanılamaz şeklinde bir hata alıyorum ve imzamı kaydedemiyorum. Bu sorunun nedeni nedir?
    kardeşim selamlar, konuna yanıt verdikten sonra çözdüm olayı. https://www.r10.net/sorum-var/295844...sorunsali.html konusunda ki işlemleri yap, emojiyi kaldırdım ben uğraşmamak için