Merhaba arkadaşlar. R10 İmzamı düzenlemek istiyorum ancak tek link ve 2 emoji kullanmama rağmen bb kod size kullanılamaz şeklinde bir hata alıyorum ve imzamı kaydedemiyorum. Bu sorunun nedeni nedir?
kardeşim selamlar, konuna yanıt verdikten sonra çözdüm olayı.
https://www.r10.net/sorum-var/295844...sorunsali.html konusunda ki işlemleri yap, emojiyi kaldırdım ben uğraşmamak için