Merhaba arkadaşlar. R10 İmzamı düzenlemek istiyorum ancak tek link ve 2 emoji kullanmama rağmen bb kod size kullanılamaz şeklinde bir hata alıyorum ve imzamı kaydedemiyorum. Bu sorunun nedeni nedir?