bu taktik işe yarar mı?
53
●1.322
- 14-11-2021, 20:19:16Üyeliği durdurulduhocam 2 hespa her birinde farklı l/s gireceğim diyorum kaybetme şansı nasıl oluyor?trane34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2021, 20:20:08Üyeliği durdurulduhocam anında yapacağım yada bot yazdırırızmucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2021, 20:23:13Üyeliği durdurulduhocam aşinayım kaç kere liq oldum zaten ama coin yükselirse düşüş verdiğimden kaybederim düşerse yükseliş verdiğimden. 2 ayrı hesaptan aynı coine l/s vereceğimtrane34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2021, 20:28:38tamam hocam ama dediğim gibi mesela şöyle anlatayımSEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tl iken bir coin 100x short ve long açtınız
long pozisyon da atıyorum tamamen, 90 liraya düşerse likidite olursun
short pozisyon da atıyorum 110 liraya çıkarsa likidite olursun
ve gün içinde bir coin bu aralıklar arasında sürekli gidip geliyor. düşüyor da çıkıyor da. bu dalgalanma aralığı shortta da longda da 100x için çok dar bir aralık. - 14-11-2021, 20:30:11100x bir pozisyonda ikisinde de kaybedeceğinize emin olabilirsiniz.saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle