SEOBuyuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu taktik işe yarar mı?
53
●1.322
- 15-11-2021, 01:35:09Öncelikle diğer arkadaşların da dediği gibi kaldıraçlı işlemlerin nasıl işlediğini araştırıp öğrenin derim.
100x long, 100x short açtığınızda zaten direk bakınca bile hiç karınız yok.
(Nasıl kar etmeyi düşündüğünüzü söyleyebilir misiniz?)
En basiti ile iddaa da 10 tl bir takıma 10 tl diğer takıma basarsanız ne olur?
2x oran ile bile giden para gelmiş olur. (beraberlik olmasa bile.)
En önemlisi de siz 100x girdiğinizde %1'de liq olması gerekir ama öyle değil. Platformlar kendilerini garantiye almak, para sahibini kurumak ve komisyon için %1 gelmeden liq yapar. Yani bir taraf %1 kazanmamışken diğer taraf liq olmuş olur.
Birde beklerseniz büyük ihtimal çok kısa sürede ikisi birden liq olacaktır. Çünkü bir coin devamlı yukarı yada aşarı yönlü hareket etmiyor. Hele pozisyonları liq etmek isteyen o kadar balina varken.
Hala anlamadıysanız bence gerçek para ile bir deneyin.
- 15-11-2021, 01:38:05Üyeliği durdurulduhocam ben birisi liq olduğu anda diğerini satarım mesela. ben startejisini biliyorum. ayrıca kar ederim 100x örnek verdim 200 x de oynayabilirim paraya bağlı.kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 01:48:15Tamam diğeri liq olduğunda satarsınız ama yine zararda olursunuz. Önceki mesajımda anlattım hepsini. Stratejiyi söyleyin de ona göre cevap verelim o halde.SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 02:00:25Üyeliği durduruldu200x oynarsam zararda olmam hocamkertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 02:23:29ya 200x oynadığınız liq olursa?SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 02:33:36Üyeliği durdurulduikisi aynı anda liq olamaz. short verdiğim liq olursa longdan kazanırım hocam. sonuçta aynı coini oynayacağım ve ikisinede 200x vereceğim. mesela şöyle düşün 100 bin doların var 50 bin dolarını short 50 bin dolarını long a koyarsın 200x oynarsın eğer 100x karın olursa 1 milyon dolar falan oluyor herhalde hesaplayamadımkertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2021, 02:39:42Anlatamıyorum ki.SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İlk mesajımda neden olmayacağını anlattım okudunuz mu?
100x girerseniz %1'de 200x girerseniz %0.5'de liq olursunuz. İkisi birden liq olmasına gerek yok birisi liq olsa zarardasınız. Çünkü liq fiyatı komisyon vb. derken daha düşük oluyor. Yani kazancınız zarardan daha düşük durumda.
