hocam sanırım siz kaldıraç sistemine pek aşina değilsiniz bence ilk olarak sistemin çalışma mantığını anlayın, sonra yatırım yapın.
hocam aşinayım kaç kere liq oldum zaten ama coin yükselirse düşüş verdiğimden kaybederim düşerse yükseliş verdiğimden. 2 ayrı hesaptan aynı coine l/s vereceğim