SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aşinayım kaç kere liq oldum zaten ama coin yükselirse düşüş verdiğimden kaybederim düşerse yükseliş verdiğimden. 2 ayrı hesaptan aynı coine l/s vereceğim
tamam hocam ama dediğim gibi mesela şöyle anlatayım

100 tl iken bir coin 100x short ve long açtınız

long pozisyon da atıyorum tamamen, 90 liraya düşerse likidite olursun
short pozisyon da atıyorum 110 liraya çıkarsa likidite olursun

ve gün içinde bir coin bu aralıklar arasında sürekli gidip geliyor. düşüyor da çıkıyor da. bu dalgalanma aralığı shortta da longda da 100x için çok dar bir aralık.