• 12-11-2021, 17:14:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir şey merak etmekteyim. Haber sitelerinde veya ajanslarda yer alan haberleri kaynak göstererek paylaşmak suç mudur, cezası var mıdır? Adamların hakkına girmiş olur muyuz?

    Kaynak göstererek resim ve haberlerini paylaşsak sorun teşkil eder mi?
  • 12-11-2021, 17:17:53
    #2
    Tabii ki hocam, hepsinin telif hakkı var. Ajanslardan abonelik alsanız bile her şeyi paylaşamıyorsunuz, size verilenleri paylaşabiliyorsunuz. Uyarırlarsa şanslısınız, uyarmazlarsa direkt dava açabilirler.
  • 12-11-2021, 17:19:22
    #3
    KLM
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ajanslara üye olmadan haber kaynağı gösteremez veya haber alıntı yapamazsınız. ama bir canlı yayını dinleyip haber yaparsanız telife girmez.
  • 12-11-2021, 17:25:24
    #4
    Anlaşmalı olmadığınız sürece hiçbir haberi yayınlayamazsınız maalesef.
  • 12-11-2021, 18:01:14
    #5
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Ajanslara abone olma şartınız var. Yoksa dava açarlar
  • 12-11-2021, 18:23:33
    #6
    5 yıldır kopy paste haber paylaşımı yapıyorum facebook'ta, başıma bir iş gelmedi ama haber aldığım siteler az bilindik siteler.