Tabii ki hocam, hepsinin telif hakkı var. Ajanslardan abonelik alsanız bile her şeyi paylaşamıyorsunuz, size verilenleri paylaşabiliyorsunuz. Uyarırlarsa şanslısınız, uyarmazlarsa direkt dava açabilirler.