Merhaba arkadaşlar bir şey merak etmekteyim. Haber sitelerinde veya ajanslarda yer alan haberleri kaynak göstererek paylaşmak suç mudur, cezası var mıdır? Adamların hakkına girmiş olur muyuz?

Kaynak göstererek resim ve haberlerini paylaşsak sorun teşkil eder mi?