elbistanli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıfır clio almak mantıklı mı
36
●1.057
- 11-11-2021, 08:36:35clio bilmem ama fiesta 1.0 ecoboost bi dene istersen, 1.6 atmosferik nekadar araç varsa paket ediyorBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2021, 10:21:33Millet bir karar alıp 2. el oto almayı bırakmalı. Şu 2. el oto al-sat yapanların ellerinde bi kalsın bakalım paraya çeviremeyince ne halt yiyorlar. Ama maşallah bizim millet hem para yok derler hem hayat çok pahalndı derler halen daha 3lira etmeyecek arabalara 5 lira öderler. Ondan sonra neden yükseliyor vs.
- 11-11-2021, 11:49:32hocam bizim insanımız çocuğuna mama almaz gider araba alırTsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o dediğin zor valla.
daha 3 ay olmadı 385 bin liraya aldığım araba şuan 525 bin liraya kapış kapış satılıyor. emsallerini favladım sarı sitede sırf takip etmek için. 3 günde bir fiyat 10 bin artıyor
Bu piyasanın düzelmesi için TL değer kazanacak. Devlet vergide en az 3/1 indirim yapacak. Sıfır araç fiyatları 3/1 düşecekki 2.el piyasası imana gelsin
Buda imkansız gibi birşey.
Şu 2023 hikayeleri gerçek olursa. Yer altı zenginlikleri çıkarılırsa ekonomi düze çıkabilir. - 11-11-2021, 11:51:05yok hocam değil 2023 2053 olsa bu memlekette bir düzelme olmaz, kaçan kendini kurtarıyorBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2021, 11:53:47Memleketten kaçıp ite köpeğemi bırakalım buraları. Kaçmak değil çözüm. Bu milletin akıllnması lazım. Lüks düşkünlüğünden bencillikten tembellikten kurtulmak lazım. Amerika rüyalar ülkesi ama ordaki çoğu insan sıfır lüks araba hastası değil. Çoğu insan eski model araçlar kullanıyor. Tabi yinede bir çok şey devlette bitiyor. Üretim yok tarım yok hayvancılık yok. Üretim veya yer altı kaynakları olmadan bir ülke asla düzde olmaz. Neyse uzar gider mevzu.Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90 bg arabamı olur ya